Počet záznamov: 1  

Veltrhy a výstavy v marketingové strategii firem

  1. Názov Veltrhy a výstavy v marketingové strategii firem
    Autorské údajeJana Klasová
    Autor Klasová Jana
    Zdrojový dokument III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. S. 1-9. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá veľtrhy * výstavy * organizácie ekonomické medzinárodné * stratégia podnikateľská * komunikácia firemná * nástroje marketingové * reklama vonkajšia * propagácia
    AnotáciaVeľtrhy ako marketingový nástroj a ich využitie v rámci propagácie firiem. Stratégia uzatvárania nových obchodov a predstavovanie noviniek. Udržovanie vzájomných vzťahov so všetkými cieľovými skupinami.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.