Počet záznamov: 1  

Off-screen alebo reklama mimo plátna

  1. Názov Off-screen alebo reklama mimo plátna
    Autorské údajeJuraj Mišún
    Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 38-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * propagácia * marketing * značky výrobkov * firmy * zákazníci * sponzorovanie * film * internet
    AnotáciaKinoreklama mimo plátna. Plagáty typu Citylights a Movie posters. Pokladnice kín a bufetov - miesta na umiestnenie reklamy. Potlač na vstupenkách. Sampling - bezplatné poskytovanie vzoriek na produkty. Zamestnanci kín v službách vašej značky. Reklama umiestnená na webovej stránke kina. Reklama na obrazovkách. Sponzoring a partnerstvo pre cieľové skupiny. Screen branding. Koľko stojí off-screen reklama.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00536-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.