Počet záznamov: 1
Off-screen alebo reklama mimo plátna
Názov Off-screen alebo reklama mimo plátna Autorské údaje Juraj Mišún Autor Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 38-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * propagácia * marketing * značky výrobkov * firmy * zákazníci * sponzorovanie * film * internet Anotácia Kinoreklama mimo plátna. Plagáty typu Citylights a Movie posters. Pokladnice kín a bufetov - miesta na umiestnenie reklamy. Potlač na vstupenkách. Sampling - bezplatné poskytovanie vzoriek na produkty. Zamestnanci kín v službách vašej značky. Reklama umiestnená na webovej stránke kina. Reklama na obrazovkách. Sponzoring a partnerstvo pre cieľové skupiny. Screen branding. Koľko stojí off-screen reklama. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00536-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1