Počet záznamov: 1
Ako stanoviť vhodnú cenu pre produkt
Názov Ako stanoviť vhodnú cenu pre produkt Autorské údaje Katarína Remeňová Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 2 (február 2011), s. 56-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * náklady * produkty * konkurencia * trh * predaj * tržby * zákazníci Anotácia Dôležitosť merania dosiahnutých výsledkov pri použití konkrétnej cenovej stratégie a sledovania vývoja a zmien nákupného správania zákazníka. Základné cenové stratégie. Nákladovo orientovaná stratégia tvorby ceny. Stratégia prienikových cien. Konkurenčná stratégia. Stratégia smotanových cien. Ďalšie možné cenové stratégie. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00534-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1