Počet záznamov: 1  

International marketing

  1. Názov International marketing
    Autorské údajePervez Ghauri and Philip Cateora
    Autor Ghauri Pervez N.
    Spoluautori Cateora Philip R.
    Vydavateľské údajeMaidenhead : McGraw-Hill Education , 2006. - xxxiv, 664 s.
    Vydanie2nd ed.
    ISBN978-007710830-4 , 0-07710830-2
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * trh medzinárodný * kultúra * stratégia marketingová * produkty * logistika marketingová * distribúcia * reklama * predaj * ceny * etika * zodpovednosť spoločenská * marketing manažment * financovanie * plán marketingový * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra848295-848297

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    848295SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    848296SEKSklad knižničného fonduvoľný
    848297SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.