Počet záznamov: 1
Longines - úspech obchodnej značky
Názov Longines - úspech obchodnej značky Autorské údaje Peter Jamnický Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument www.akademickyrepozitar.sk/Peter-Jamnicky. - [Bratislava], 2011 Druh dokumentu rozpis článkov z elektronických zdrojov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.014 - Štruktúra podniku. Podniková hierarchia Heslá štruktúra organizačná * firmy * hierarchia podniková * integrácia * manažéri * zamestnanci * výroba * značky výrobkov * značky výrobné * Švajčiarsko Anotácia Historický vývoj firmy Longines. Švajčiarsky výrobca hodiniek. Organizačné dizajnovanie rozvoja firmy. Organizačná štruktúra. Diferenciácia a integrácia. Vertikálne a horizontálne mechanizmy integrácie. Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00560-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 238.4 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1