Počet záznamov: 1  

Longines - úspech obchodnej značky

  1. Názov Longines - úspech obchodnej značky
    Autorské údajePeter Jamnický
    Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentwww.akademickyrepozitar.sk/Peter-Jamnicky. - [Bratislava], 2011
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.014 - Štruktúra podniku. Podniková hierarchia
    Heslá štruktúra organizačná * firmy * hierarchia podniková * integrácia * manažéri * zamestnanci * výroba * značky výrobkov * značky výrobné * Švajčiarsko
    AnotáciaHistorický vývoj firmy Longines. Švajčiarsky výrobca hodiniek. Organizačné dizajnovanie rozvoja firmy. Organizačná štruktúra. Diferenciácia a integrácia. Vertikálne a horizontálne mechanizmy integrácie.
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00560-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF238.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.