Počet záznamov: 1
Model marketingových stratégií pre európsky trh
Názov Model marketingových stratégií pre európsky trh Preklad názvu Marketing strategies for unified european market Autorské údaje Martin Čihovský Autor Čihovský Martin Zdrojový dokument Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. S. 46-54. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * trh medzinárodný * marketing medzinárodný * pohyb služieb voľný * pohyb tovaru * internacionalizácia * integrácia ekonomická medzinárodná * spolupráca medzinárodná Anotácia Spojením 27 krajín EÚ sa utvoril jednotný trh a silný ekonomický priestor bez vnútorných hraníc. Zabezpečenie voľného pohybu osôb, tovaru, služieb a kapitálu. Nové strategické výzvy pre podnikateľské subjekty a marketingové stratégie. Skúmanie zmien v medzinárodnom prostredí. Reaktívna a proaktívna internacionalizácia. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1