Počet záznamov: 1  

Model marketingových stratégií pre európsky trh

  1. Názov Model marketingových stratégií pre európsky trh
    Preklad názvuMarketing strategies for unified european market
    Autorské údajeMartin Čihovský
    Autor Čihovský Martin
    Zdrojový dokument Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. S. 46-54. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá Európska únia * trh medzinárodný * marketing medzinárodný * pohyb služieb voľný * pohyb tovaru * internacionalizácia * integrácia ekonomická medzinárodná * spolupráca medzinárodná
    AnotáciaSpojením 27 krajín EÚ sa utvoril jednotný trh a silný ekonomický priestor bez vnútorných hraníc. Zabezpečenie voľného pohybu osôb, tovaru, služieb a kapitálu. Nové strategické výzvy pre podnikateľské subjekty a marketingové stratégie. Skúmanie zmien v medzinárodnom prostredí. Reaktívna a proaktívna internacionalizácia.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.