Počet záznamov: 1  

Potřebuje dnes marketing velké nápady?

  1. Názov Potřebuje dnes marketing velké nápady?
    Autorské údajeRadek Dráb
    Autor Dráb Radek
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 3 (Březen 2011), s. 22-24. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * propagácia * značky výrobkov * kampane reklamné * konkurencia
    AnotáciaÚspešné reklamné kampane v minulosti postavené na tzv. big idea - veľkom nápade. Kde sa tieto veľké nápady podeli. Big idea verzus "gimmick". Big idea ako pevný bod. Big idea ako pomocník taktických kampaní. Big idea ako tmel.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.