Počet záznamov: 1  

Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia

  1. Názov Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia
    Preklad názvuMarketingová štandardizácia verzus diferenciácia v priemyselných multinacionálnych spoločnostiach na Slovensku
    Autorské údajeZuzana Roby
    Autor Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Megatrend review : the international review of applied economics. Vol. 7, no. 2 (2010), s. 243-251. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Heslá marketing medzinárodný * štandardizácia * podnik priemyselný * podnik multinacionálny * Slovensko
    AnotáciaProblém marketingovej štandardizácie verzus diferenciácie v slovenských multinacionálnych priemyselných podnikoch na medzinárodných trhoch.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01526-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.