Počet záznamov: 1
Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť
Názov Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť Preklad názvu The Icon of Women in Advertising - Past versus Present Autorské údaje Jana Nimrichterová Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Žena a muž v marketingové komunikaci. S. 115-120. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá ženy * reklama Anotácia Historické súvislosti ovplyvňujúce symbol ženy v reklame. Obraz ženy v reklame je najčastejšie prezentovaný symbolom materskej lásky, istoty, zodpovednosti, elegancie, úspechu, zvodnosti či náznakov erotiky. Zvyčajne má žena v reklame spĺňať čo najprísnejšie predstavy mužov o postavení ženy v spoločnosti. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01530-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1