Počet záznamov: 1  

Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť

  1. Názov Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť
    Preklad názvuThe Icon of Women in Advertising - Past versus Present
    Autorské údajeJana Nimrichterová
    Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentŽena a muž v marketingové komunikaci. S. 115-120. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá ženy * reklama
    AnotáciaHistorické súvislosti ovplyvňujúce symbol ženy v reklame. Obraz ženy v reklame je najčastejšie prezentovaný symbolom materskej lásky, istoty, zodpovednosti, elegancie, úspechu, zvodnosti či náznakov erotiky. Zvyčajne má žena v reklame spĺňať čo najprísnejšie predstavy mužov o postavení ženy v spoločnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01530-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.