Počet záznamov: 1  

Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie

  1. Názov Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie
    Súbežný názovThe Role of marketing communication in the process of renewable energy sources awareness
    Autorské údajeJana Nimrichterová
    Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentŠpecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť : 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 191-200. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.9 - Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo
    Heslá zdroje energie obnoviteľné * zdroje energie prírodné * komunikácia marketingová * marketing sociálny * informácie * spotrebitelia * reklama * efektívnosť
    AnotáciaProblematika obnoviteľných zdrojov energie (OZE) so zreteľom na potrebu zvýšenej osvety a informovanosti širokej verejnosti. Opodstatnenosť marketingovej komunikácie v procese zabezpečovania informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. Informovanie slovenskej verejnosti o OZE. Úloha Energetického centra Bratislava.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01905-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.