Počet záznamov: 1
Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie
Názov Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie Súbežný názov The Role of marketing communication in the process of renewable energy sources awareness Autorské údaje Jana Nimrichterová Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť : 20.-21. novembra 2008, Smolenice. S. 191-200. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.9 - Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo Heslá zdroje energie obnoviteľné * zdroje energie prírodné * komunikácia marketingová * marketing sociálny * informácie * spotrebitelia * reklama * efektívnosť Anotácia Problematika obnoviteľných zdrojov energie (OZE) so zreteľom na potrebu zvýšenej osvety a informovanosti širokej verejnosti. Opodstatnenosť marketingovej komunikácie v procese zabezpečovania informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. Informovanie slovenskej verejnosti o OZE. Úloha Energetického centra Bratislava. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01905-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1