Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu

  1. Názov Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu
    Preklad názvuMarketing Communication of Service-base Enterprises in Tourism - Creation and Optimalization of Communication Mix
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Viera Frianová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Frianová Viera
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 59, č. 2 (2011), s. 178-193. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035
    PoznámkyVEGA 1/4579/07 "Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá komunikácia marketingová * marketing mix * podnik ruchu cestovného * optimalizácia
    AnotáciaPoznatky o marketingovej komunikácii a komunikačnom mixe vybraných podnikov cestovného ruchu. Realizácia marketingovej komunikácie. Optimalizácia komunikačného mixu podniku cestovného ruchu s využitím programu Expert Choice.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00595-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF317.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.