Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu

  1. Názov Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu
    Autorské údajeDaniel Kremsa, Adam Pardel
    Autor Kremsa Daniel
    Spoluautori Pardel Adam
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č. Apríl (2011), s. 50-51. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * produkty * propagácia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * komunikácia elektronická * internet * siete sociálne
    AnotáciaPredstavenie sociálnych sietí ako určitej komunity ľudí, ktorí sa stretávajú z dôvodu komunikácie, zábavy alebo trávenia voľného času. Najznámejšie sociálne siete v súčasnosti. Propagácia marketingových spoločností na sociálnych sieťach.
    URLftp://193.87.31.84/0128010/GW04-2011-04.pdf ftp://193.87.31.84/0128010/GW04-2011-04.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: Január 2011-December/Január 2012

    článok

    článok

    Do košíka