Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu
Názov Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu Autorské údaje Daniel Kremsa, Adam Pardel Autor Kremsa Daniel Spoluautori Pardel Adam Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č. Apríl (2011), s. 50-51. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * produkty * propagácia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * komunikácia elektronická * internet * siete sociálne Anotácia Predstavenie sociálnych sietí ako určitej komunity ľudí, ktorí sa stretávajú z dôvodu komunikácie, zábavy alebo trávenia voľného času. Najznámejšie sociálne siete v súčasnosti. Propagácia marketingových spoločností na sociálnych sieťach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2011: Január 2011-December/Január 2012
článok
Počet záznamov: 1