Počet záznamov: 1  

Nové horizonty kvality - certifikovaná služba

  1. Názov Nové horizonty kvality - certifikovaná služba : certifikácia kvality služieb a spokojnosti zákazníka
    Autorské údajeDanica Kulová
    Autor Kulová Danica
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 19, č. 1 (2011), s. 21. - Žilina : MASM, 2011. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá nástroje marketingové * riadenie reťazcov dodávateľských * riadenie kvality * stupne kvality * hotelierstvo * turistika * certifikáty * služby * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaCertifikácia kvality ponúkaných služieb v dodávateľskom reťazci turistického a hoteliérskeho zamerania. Zvyšovanie dôveryhodnosti služieb optikou zákazníka. Rozvoj riadiacich systémov a kvalita poskytovaných služieb.
    URLhttp://www.casopiskvalita.eu/casopis/rocnik-2011-pdf/casopis-kvalita-1-2011 http://www.casopiskvalita.eu/casopis/rocnik-2011-pdf/casopis-kvalita-1-2011
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka