Počet záznamov: 1  

Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher

  1. Názov Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher
    Autorské údajePaul McCullough
    Autor McCullough Paul EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium VI. : zborník vedeckých prác. S. 80-87. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2010. ISBN 978-80-89328-43-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 001.891/.892 - Výskum. Vývoj
    Heslá výskum * pracovníci výskumní * učitelia * jazykoveda * Ekonomická univerzita v Bratislave
    AnotáciaPríspevok skúma, prečo sa pedagógovia na Slovensku zdráhajú zapojiť sa do výskumu a publikovania. Práca potom ďalej rozvádza tieto príčiny a poskytuje argumenty za a proti významu výskumu a publikovania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01607-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.