Počet záznamov: 1  

Profil zákazníka a tvorba rozvojového plánu obchodu s dôležitým zákazníkom

  1. Názov Profil zákazníka a tvorba rozvojového plánu obchodu s dôležitým zákazníkom . 9.8
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nákup a predaj : praktikum. S. 101-102. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2188-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

    Do košíka