Počet záznamov: 1
Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi
Názov Súčasné trendy marketingu v teórii a v praxi Preklad názvu Nowadays trends of marketing in the theory and praxes Autorské údaje Viera Čihovská, Eva Hvizdová, Jana Kováčová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kováčová Jana Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 12 (2010), s. 483-496. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * ekonomika vedomostná * firmy * manažment * globalizácia * marketing sociálny * marketing spoločenský Anotácia Poznatková ekonomika ako hybná sila rozvoja firiem na trhu. Off-line a on-line procesy generovania vedomostí. Marketing v podmienkach globalizácie. Koncepcia európskeho marketingu. Spoločensky zodpovedný marketing. Dobročinný marketing (Cause-related marketing. Charakteristika sociálneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01675-002, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1