Počet záznamov: 1  

Tvorba cien služieb v podmienkach krízy pri zachovaní pravidiel hospodárskej súťaže

  1. Názov Tvorba cien služieb v podmienkach krízy pri zachovaní pravidiel hospodárskej súťaže
    Súbežný názovPricing of the services in crisis with respect to the competition rules
    Autorské údajeSlávka Šagátová
    Autor Šagátová Slávka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza I. : zborník vedeckých prác. S. 83-92. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2010. ISBN 978-80-970622-0-0 Vzorce
    PoznámkyVEGA 1/0549/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá marketing služieb * sektor terciárny * služby obyvateľstvu * služby podnikateľské * nástroje marketingové * súťaž hospodárska * stratégia podnikateľská * podnikanie * služby * ceny
    AnotáciaProblémy v podnikoch služieb v období krízy a jej prejavy v oblasti poklesu dopytu. Špecifické vlastnosti služieb v oblasti marketingu služieb. Nárast objemu poskytovaných služieb, význam ich riadenia a cenotvorby.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01666-009, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka