Počet záznamov: 1
Sponzoring ako účinný nástroj marketingu
Názov Sponzoring ako účinný nástroj marketingu Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Výučba marketingového výskumu v kontexte aktuálnej teórie a praxe marketingu : zborník z medzinárodného workshopu. S. 41-48. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1412-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * financie * financovanie * plánovanie * reklama * kontrola * marketing Anotácia Plánovanie sponzorských činností. Analýza cieľových skupín v sponzoringu. Sponzoringové stratégie. Stanovenie sponzoringového rozpočtu. Kontrola a meranie účinnosti sponzoringu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E01 00198-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1