Počet záznamov: 1  

Sponzoring ako účinný nástroj marketingu

  1. Názov Sponzoring ako účinný nástroj marketingu
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentVýučba marketingového výskumu v kontexte aktuálnej teórie a praxe marketingu : zborník z medzinárodného workshopu. S. 41-48. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, 2001. ISBN 80-225-1412-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * financie * financovanie * plánovanie * reklama * kontrola * marketing
    AnotáciaPlánovanie sponzorských činností. Analýza cieľových skupín v sponzoringu. Sponzoringové stratégie. Stanovenie sponzoringového rozpočtu. Kontrola a meranie účinnosti sponzoringu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE01 00198-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.