Počet záznamov: 1  
[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
- Názov - [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum] - Autorské údaje - Peter Filo - Autor - Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF - Zdrojový dokument - E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 1 (2011), s. 138-139. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609 - Recenz.dok. - Marketing kukltúry: ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010 - Druh dokumentu - rozpis článkov z periodík - Jazyk dokumentu - slovenčina - Krajina vydania - Česká republika - Systematika - 339.138 - Marketing - Heslá - recenzie * marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * statky kultúrne * umenie * kultúra - Anotácia - Recenzia publikácie autorky Márie Tajtákovej o marketingu kultúry. Javy a procesy pri tvorbe kultúrnych statkov. Odporúčaním aj želaním autorky - umelkyne aj ekonómky je, aby naša kultúra a umenie prežilo. - Kategória EPC - Recenzie v časopisoch a zborníkoch - Báza dát - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ - Odkazy - (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ - Archív EPC - E11 00644-001, kópia plného textu - Odkazy - PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika - Čísla - 2011: 1-4 
  - článok 
Počet záznamov: 1