Počet záznamov: 1
Ako uspieť s novým produktom na trhu
Názov Ako uspieť s novým produktom na trhu Autorské údaje Miloš Toman Autor Toman Miloš Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2011), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * plán marketingový * podpora predaja * prieskum dopytu * inovácia výrobkov * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Inovačná politika v podnikoch a jej východiská. Pomer medzi neúspešnými a úspešnými výrobkami. Prieskum a vývoj trhu. Spolupráca medzi predajom a marketingom. Desatoro rád k inováciám produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1