Počet záznamov: 1
Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku
Názov Marketingový prístup k členeniu nákladov v podniku Autorské údaje Katarína Teplická Autor Teplická Katarína Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2011), s. 58-60. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 657.47 - Náklady. Kalkulácie nákladov Heslá podnik * náklady * analýza nákladov * kalkulácia nákladov * metódy kalkulačné * rozpočtovanie * marketing mix * zdroje finančné * ciele podnikové * znižovanie nákladov Anotácia Marketingové náklady v podnikoch. Stratégia marketingových nástrojov v podniku. Náklady podľa položiek marketingového mixu. Rozpočtovanie nákladov. Základné marketingové ciele podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1