Počet záznamov: 1  

Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku

  1. Názov Krízová komunikácia ako súčasť marketingovej komunikácie podniku
    Autorské údajeJaroslav Bednárik
    Autor Bednárik Jaroslav
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 32-35. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * procesy podnikové * stratégia podnikateľská * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová * manažment krízový * riadenie rizík * kultúra podniková
    AnotáciaPravdivé informovanie o všetkých aktivitách podniku. Podmienky budovania vzťahu vzájomnej dôvery. Stratégia podnikania a úspešnosť riešenia krízy. Nástroje krízového manažmentu. Krízová komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.