Počet záznamov: 1  

Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh

  1. Názov Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh
    Autorské údajeViera Čihovská, Eva Hvizdová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 63-67. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * podnikanie stredné * podnikanie malé * segmentácia trhu * Európa * trh zahraničný * konkurencieschopnosť * kooperácia
    AnotáciaHlavné predpoklady úspešnosti malej firmy a marketingová orientácia. Presadenie sa v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Kooperačné a integračné vzťahy v rámci celej EÚ. Marketingový výskum zahraničného trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00695-008, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka