Počet záznamov: 1  

Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch

  1. Názov Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 106-110. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyGA SR 1/0385/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá marketing * podnik malý * podnik stredný * podnikatelia * podnikanie malé * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaOdlišnosti marketingu v malých podnikoch a možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malej firme. Podstata a význam marketingu pri formulovaní a výbere vhodnej marketingovej stratégie v malej firme. Budovanie vzťahov so zákazníkmi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00695-005, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka