Počet záznamov: 1
Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch
Názov Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 106-110. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá marketing * podnik malý * podnik stredný * podnikatelia * podnikanie malé * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Odlišnosti marketingu v malých podnikoch a možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malej firme. Podstata a význam marketingu pri formulovaní a výbere vhodnej marketingovej stratégie v malej firme. Budovanie vzťahov so zákazníkmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E11 00695-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1