Počet záznamov: 1  

Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu

  1. Názov Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu
    Autorské údajeMiroslava Hricová, Zuzana Fabiánová
    Autor Hricová Miroslava
    Spoluautori Fabiánová Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 122-126. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Graf
    PoznámkyVEGA 1/0124/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia trhu * stratégia obchodná * kvalita výrobkov * marketing mix * trh medzinárodný * konkurencia
    AnotáciaRozdiely v procese marketingového a strategického plánovania. Marketingová stratégia a marketingové ciele. Kľúčové oblasti predaja a kritéria pre segmentáciu trhu. Kvalita a rozšírenie ponuky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka