Počet záznamov: 1
Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie
Názov Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia : zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava : sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97. S. 6-9. - Bratislava : Incheba, a. s., 1997 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Odborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 01224-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1