Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia - nástroj na získavanie kvalitných informácií

  1. Názov Marketingová komunikácia - nástroj na získavanie kvalitných informácií
    Autorské údajeJana Lalinská, Iveta Kremeňová
    Autor Lalinská Jana
    Spoluautori Kremeňová Iveta
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 170-174. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyKEGA 036-017-4/2010
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * prieskum trhu * riadenie predaja * informácie * podpora predaja * komunikácia externá * zákazníci
    AnotáciaVýznam informácií v marketingovej komunikácii. Marketingové plánovanie a riadenie. Marketingový informačný systém podniku. Marketingová a externá komunikácia podniku so zákazníkom. Efektívnosť marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.