Počet záznamov: 1
Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách
Názov Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách Autorské údaje Štefan Majtán, Soňa Nemečková, Peter Štetka Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 185-189. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * podnik * komunikácia marketingová * propagácia * prezentácia firemná * produkty * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * používatelia Anotácia Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie a PR. Rozsah využívania internetu a sociálnych médií na Slovensku a miera ich vnímania používateľmi ako nástroja marketingovej komunikácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00695-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1