Počet záznamov: 1  

Vybrané otázky strategického marketingu a kvality

  1. Názov Vybrané otázky strategického marketingu a kvality
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Interdisciplinary education in the quality assurance - marketing and quality : proceedings of the international workshop : May 25-26, 1999 Bratislava, Slovak Republic. S. 9-17. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1999. ISBN 80-225-1218-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - KNIHY
    Archív EPCE00 01482-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.