Počet záznamov: 1
Príspevok k teórii marketingu miesta
Názov Príspevok k teórii marketingu miesta Súbežný názov The article about theory of place marketing Autorské údaje Kristína Viestová Autor Viestová Kristína Zdrojový dokument Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010. S. 728-736. - Bratislava : crr, 2010. ISBN 978-80-970495-4-6 Poznámky VEGA 2/0091/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing územia * terminológia Anotácia Príspevok sa zaoberá časťou teórie marketingovej subkoncepcie, a to marketingom miesta. Dôraz kladie na časť terminológie tejto vednej disciplíny, na samotné pomenovanie, na názov vedeckej disciplíny. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1