Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing - sociálne zmeny a problémy

  1. Názov Sociálny marketing - sociálne zmeny a problémy
    Autorské údajeJana Kováčová
    Autor Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 167-171. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-056, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1