Počet záznamov: 1
Teoretické prístupy v sociálnom marketingu
Názov Teoretické prístupy v sociálnom marketingu Autorské údaje Jana Kováčová Autor Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 230-235. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Vydavateľské údaje Sch. Poznámky Res. angl. Bibliogr. odkazy Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00838-044, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1