Počet záznamov: 1  

Adaptácia podnikov na zmeny v správaní spotrebiteľov

  1. Názov Adaptácia podnikov na zmeny v správaní spotrebiteľov
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 67-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * stredná Európa * Slovensko * trh spotrebiteľský * infraštruktúra * maloobchod * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaAnalýza foriem adaptácie podnikov na zmeny spotrebiteľských trhov. Reagovanie na zmenené podmienky podnikateľského prostredia prostredníctvom nových marketingových koncepcií v krajinách strednej Európy a Slovenska.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00701-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.