Počet záznamov: 1  

Proces tvorby lojality zákazníkov

  1. Názov Proces tvorby lojality zákazníkov
    Autorské údajeZora Vajsochrová, Dagmar Lesáková
    Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyVEGA 1/0652/10. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * podpora predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaLojalita zákazníka ako kvalitatívna miera marketingovej úspešnosti firmy. Nástroje hodnotenia vzťahu firma - zákazník. Vytváranie systému a uplatňovanie "Total loyalty marketingu". Nákupné správanie zákazníka a zákaznícka spokojnosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00702-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1