Počet záznamov: 1
Stratégie transnacionálnych korporácií a aktuálne výzvy na príklade retailového vodcu na Slovensku
Názov Stratégie transnacionálnych korporácií a aktuálne výzvy na príklade retailového vodcu na Slovensku Autorské údaje Alexandra Pappová, Ladislav Medňanský Autor Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Medňanský Ladislav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 286-291. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov Heslá spoločnosti nadnárodné * spoločnosti obchodné * stratégia podniková * reťazce obchodné * Slovensko Anotácia Typy stratégií transnacionálnych korporácií - globálna, medzinárodná, transnacionálna, multinárodná. Koncepcia eminentného úspechu spoločnosti Tesco. Pozície troch najsilnejších konkurentov v segmente hypermarketov na Slovensku. Silné a slabé stránky spoločnosti Tesco na slovenskom trhu, príležitosti a hrozby pre spoločnosť Tesco. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00719-019, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1