Počet záznamov: 1
Modely šírenia nového produktu
Názov Modely šírenia nového produktu Súbežný názov New product diffusion models Autorské údaje Nora Grisáková Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 140-146. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
Poznámky VEGA 1/0410/10. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * manažment produktový * stratégia obchodná * inovácia * produkty * predaj * reklama * zisk * spotrebitelia * modely dynamické Anotácia Skupiny modelov, ktoré tvoria priamy vzťah medzi mierou zmeny v predaji a reklamným vplyvom firmy. Modely šírenia (difúzne modely), modely predvedenia (introtucing) a "takeoff" nového produktu. Reputácia firmy a efektívnosť reklamy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00752-013, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 396 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1