Počet záznamov: 1
Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu
Názov Tendencie vývoja medzinárodného marketingového programu Autorské údaje Otília Zorkóciová, Barbora Brynkusová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 458-464. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * modely * podnikanie * trh svetový Anotácia Medzinárodný marketing, medzinárodný marketingový mix. Analýza vývoja názorov širokej autorskej verejnosti na klasifikáciu jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového programu - marketingového mixu od jeho začiatkov až po súčasnosť. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00719-031, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1