Počet záznamov: 1  

The impact of the economic cycle changes on the individual subjects' behaviour with the application to the advertising market

  1. Názov The impact of the economic cycle changes on the individual subjects' behaviour with the application to the advertising market
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentCrisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989. S. 97-107. - Prague : Central European Centre for Mission Studies, 2011. ISBN 978-80-903986-5-8
    Vydavateľské údajeSch., tab.
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * výdavky * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaRegulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00721-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1