Počet záznamov: 1  

Analýza prínosov CRM (Customer Relationship Management) v podmienkach konkrétneho podniku

  1. Názov Analýza prínosov CRM (Customer Relationship Management) v podmienkach konkrétneho podniku : diplomová práca
    Autorské údajeEva Szabóová, školiteľ:Mojmír Kokles
    Autor Szabóová Eva
    Ďalší autori Kokles Mojmír (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra informačného manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 61 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857659

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce823.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.