Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing a  jeho vplyv na  nákupné rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Názov Senzorický marketing a  jeho vplyv na  nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Dobiašová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Dobiašová Zuzana
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854419

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.