Počet záznamov: 1
Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Názov Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Dobiašová, školiteľ: Pavol Kita Autor Dobiašová Zuzana Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 70 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 854419
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1