Počet záznamov: 1  

Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu mesta

  1. Názov Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu mesta : bakalárska práca
    Autorské údajeIvana Mináriková, školiteľ: Peter Drábik
    Autor Mináriková Ivana
    Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857999

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.