Počet záznamov: 1  

Outsourcing v oblasti marketingu

  1. Názov Outsourcing v oblasti marketingu
    Súbežný názovOutsourcing in marketing
    Autorské údajePavol Serina
    Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 443-447. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    PoznámkyVEGA 1/0385/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá marketing manažment * rozhodovanie manažérske * riadenie podnikové * stratégia podnikateľská * nástroje riadenia * metódy organizácie * metódy riadenia * outsourcing * marketing * trh
    AnotáciaOutsourcing ako prirodzený proces spôsobu podnikania a riadenia. Prevzatie komplexnej zodpovednosti za ucelenú časť aktivít klienta. Riadenie podporných procesov a riadenie zmluvných vzťahov. Oblasti využitia a výhody outsourcingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00752-040, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti233.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1