Počet záznamov: 1
Outsourcing v oblasti marketingu
Názov Outsourcing v oblasti marketingu Súbežný názov Outsourcing in marketing Autorské údaje Pavol Serina Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 443-447. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá marketing manažment * rozhodovanie manažérske * riadenie podnikové * stratégia podnikateľská * nástroje riadenia * metódy organizácie * metódy riadenia * outsourcing * marketing * trh Anotácia Outsourcing ako prirodzený proces spôsobu podnikania a riadenia. Prevzatie komplexnej zodpovednosti za ucelenú časť aktivít klienta. Riadenie podporných procesov a riadenie zmluvných vzťahov. Oblasti využitia a výhody outsourcingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00752-040, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 233.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1