Počet záznamov: 1  

Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov

  1. Názov Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov
    Súbežný názovThe Use of data mining techniques in marketing activities of a company
    Autorské údajeLucia Vilčeková
    Autor Vilčeková Lucia
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 547-551. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    PoznámkyVEGA 1/1051/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * dáta * spracovanie dát * siete dátové * informácie * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * distribúcia informácií
    AnotáciaPotreba využívania data miningových modelov vyplýva z neustále rastúceho množstva dát. Objemy informácií a zmeny v podnikateľskom prostredí. Využívanie stratégií a podnikových cieľov, ktoré vedú k budovaniu, riadeniu a posilňovaniu vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF295.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1