Počet záznamov: 1
Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi
Názov Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi Súbežný názov Guerilla marketing - the application of new selected trends in practice Autorské údaje Marián Židó Autor Židó Marián EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 567-572. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * guerilla marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný * konkurencia Anotácia Marketingové nástroje a pravidlá guerilla marketingu. Zakladateľ guerilla marketingu, J. C. Levinson. Vybudovanie dôvery prostredníctvom vzťahov s verejnosťou. Využívanie slova a činnosti ZDARMA - drobné darčeky, vzorky, informácie, služby. Guerilla marketing v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00752-053, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 606 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1