Počet záznamov: 1  

Prístup k zákazníkovi ako faktor úspešnosti vybraného podniku

  1. Názov Prístup k zákazníkovi ako faktor úspešnosti vybraného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeIvana Lacková, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Autor Lacková Ivana
    Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 45 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra849996

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    849996SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1