Počet záznamov: 1  

Webová stránka ako marketingový nástroj

  1. Názov Webová stránka ako marketingový nástroj : bakalárska práca
    Autorské údajeIvan Lučanský, školiteľ: Daniela Urblíková
    Autor Lučanský Ivan
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra850021
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.