Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia uvedenia novej služby na trh
Názov Marketingová stratégia uvedenia novej služby na trh : bakalárska práca Autorské údaje Matej Droba, školiteľ: Martina Štofaniková Autor Droba Matej Ďalší autori Štofaniková Martina (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 42 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 850983
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 150.6 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1