Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy

  1. Názov Špecifiká marketingových stratégií multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Plevová, školiteľ: Jana Pásztorová
    Autor Plevová Katarína
    Ďalší autori Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra849541

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce925.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.